NumNum'ın Sebzeli Makarnası

vegetable pasta

Yıllar önce arkadaşlarımla NumNum'a gidip bir şeyler yiyecektik. Mönüyü elime aldığımda, öğrenci de olduğum dikkate alınırsa, fiyatlar oldukça yüksek gelmişti. Ben de en uygun fiyatlı sebzeli makarna diye bu makarnayı tercih etmiştim. O gün iyi ki bu makarnayı tercih etmişim çünkü bugüne kadar yediğim en güzel makarnaydı. Aradan birkaç yıl geçtikten sonra İstanbul'a geldiğimizde tekrar aynı NumNuma gittik fakat maalesef menüde sebzeli makarna yoktu :( İş başa düştü ben de kendim yapmayı denedim, çok da güzel oldu :) Bugüne kadar içinde kabak, brokoli olmasına rağmen sevmeyen olmadı, brokoli veya kabak sevmeyenler de dahil ;) Sebzeleri tereyağ ile sotelerseniz daha lezzetli oluyor, orjinali de tereyağ ile yapılmıştı :)

Malzemeler
Brokoli
Kabak
Havuç
Makarna
Tereyağı
Zeytinyağ

Tencerenin içinde suyu kaynatıp, biraz yağ ve tuz ekleyip, 8-10 dakika makarnaları haşlayın. Makarnalar haşlanırken, havuç ve kabakları şerit şeklinde doğrayın. Doğradığınız sebzelerin büyüklüklerinin eşit olması yemeğin görünümü açısından önemli. Brokolileri orta boyda kesin. Doğradığınız sebzeleri, tava erittiğiniz tereyağı (tercihe göre zeytinyağında) soteleyin. Sotelenen sebzelerin içine süzdüğünüz makarnaları ilave edin ve bir iki dakika sebzelerle makarnaları harmanlayın. Üzerine parmesan peynir veya kaşar peynir dökerek servis edebilirsiniz.



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Atatürk Mezesi

Kahveli Ayvalar

Kaya Koruğu Mezesi