Sonunda Yemek Kursuna Gittim: Cook İn Class'tayım :)

Yıllarca yemek kursuna gitmek, değişik yemek tariflerini öğrenmek-yemek istemişimdir. Kimi zaman parayı kimi zaman vakti bahane edip hiçbir yemek kursuna da katılmamışımdır.
Geçen hafta başında işyerinden arkadaşımın gazıyla yemek kursuna katılmak amacıyla bugün için randevu aldık. Arkadaşımın annesi gelince o kursa gelmekten vazgeçti (veya bahane etti :) ) Ben, bu sefer vazgeçmedim ve gururla tek başıma yemek kursuna katıldım :)
Uzun zamandır hiç bu kadar güzel vakit geçirdiğimi, mutlu olduğumu, kendi başıma vakit geçirirken zevk aldığımı hatırlamıyorum. Normalde kurs 9-9bucuk gibi biterken ben ordan çıktığımda saat 10'u geçiyordu. Şanslıydım, belki normalde de bu şekildedir tam olarak bilmiyorum, katılanlar da çok hoş insanlardı ve vaktin nasıl geçtiğini anlamadım.
Asıl konu yemeklere gelince, SÜPERDİ!!! dersimize giren ahçı, Mutlu Şimşek, şahane şeyler hazırladı. İlk başta yemek listesini elime aldığımda çoğunu yemeyeceğimi sadece tadına bakacağımı düşünüyordum. Çünkü listedeki hiç bir yiyeceği normal koşullarda kimse bana yedirtemez. Bal kabağı çorbası, Emilia Usulü Tavuk, Fettucini Alfredo... Makarnayı herkes yer doğru. Balkabağı çorbası farklı bir tattı, herkes tamamını yemedi ama benim hoşuma gitti. Emilia Usulü Tavuk'a gelince içinde ıspanak, haşlanmış yumurta ve kereviz var... Ispanak yemem, bırakın yemeğin içinde yumurtayı omletle bile ayda yılda bir yerim, kereviz sevmem. Ama Mutlu Usta'nın yaptığı yemek çok lezzetliydi ve üçünden de tabağımda eser kalmadı.
Çaktırmadan köfte tarifi ve püf noktaları da aldık Mutlu Usta'dan... Bugünki yemekler, tarifler ve güzel zaman için teşekkürler :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Atatürk Mezesi

Kahveli Ayvalar

Kaya Koruğu Mezesi