Muz ve elmali yulaf ezmeli atistirmalik


Diyetisyen bir arkadaşımın birkaç ay önce facebookta başka bir meslektaşı ile kendi yerini açtığını gördüm. Hemen sayfasını beğendim, iyiki de takibe başlamışım sağlıklı tarifler de vermeye başladılar. Bu atıştırmalık verdikleri tariflerden biri. İçinde şeker yok ama tatli... Hemen Kaana denemem gerekir diye düşünerek denedim, ve Kaan daha firindan cikmadan mama diye aglamaya başladı. Hemen soğuttuk iki tane yedi. Tarifi paylaşmak için de izin aldım. Sizin de aklinizda olsun "dengeli hayat beslenme danismanligi" facebook kullanici adlari, dengelihayat.com.tr de internet adresleri... Tariflere ulaşabileceğiniz gibi beslenme konusunda yardım da alabilirsiniz... Bu denediğim ilk tarifleri, içine çikolata veya sporcular icin protein tozu da koyabilirsiniz demişlerdi; ama ben Kaan'a hazırlafığım için ikisini de koymadim.

Malzemeler
1 su bardağı yulaf ezmezi
1 adet yerli muz 
1/4 su bardagi yarım yağlı süt
1 yemek kaşığı susam
10 adet ceviz
1 tatlı kaşığı tarçın

Bütün malzemeleri blenderin içine koyup karıştırın. Bu karışımı elde ettikten sonra yağlı kağıt serdiğiniz tepsiye birer kaşık koyup 180 derecede 10-15 dakika pişirin. 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Atatürk Mezesi

Kahveli Ayvalar

Kaya Koruğu Mezesi