Ekşili Frozen

Yaklaşık bir ay önce arkadaşlarımla bir kafede buluştuk. Herkes kahve içerken bir arkadaşımız da frozen söyledi bir hevesle :) Sanırım tatlı bir içecek geleceğini bekliyordu çünkü bir yudum alır almaz suratı ekşidi. Acaba ne içti de suratı bu hale geldi diye merak ettim ve tadına baktım. Tam benlik bir içecekmiş :) Yalnız biraz fiyatı birazzz pahalı geldi. Ben de hem yapabilir miyim hem de maliyeti ne kadar tutar diye merak ettim ve denedim :))  Gerçekten kafedeki fiyatın dörtte biri kadar tuttu, tadını da bire bir tutturdum :) Denemek isterseniz tarifi paylaşıyorum:

Malzemeler ( 2 kişilik)
2 adet yeşil (ekşi) elma
2 adet kivi
4 yaprak nane
10 parça buz
2 tatlı kaşığı bal

Elmalar sert olduğu için rahat parçalanması için ufak parçalara bölün. Kivileri de kesin. İlk önce elmaları blenderda püre haline getirin. Ardından kivileri, daha sonra nane ve son olarak da tek tek buzları ilave edip parçalayın. Balı da eklemeyi unutmayalım. Ekşi olduğu için biraz tatlandırmak için balı ben ekledim. Orijinal tarifte var mı bilmiyorum; ama güzel oldu tadı. Büyük bardaklara servis yapın. Ekşi, sağlıklı bir içecek. Havalar da tekrar ısınmaya başlamışken siz de deneyebilirsiniz :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Atatürk Mezesi

Kahveli Ayvalar

Kaya Koruğu Mezesi