Mor Frozen Tarifi

içecek tarifleri

Yaz geldiğinden beri akşamları yürüyüş yapmaya çalışıyorum. Yarın saat yürüsem bile İstanbulun nemli havasında aşırı su kaybetmiş bir şekilde eve gelip buz gibi bir şeyler içmek istiyorum. Arkadaşlarımla gittiğimiz bir cafede içtiğim içecekten ilham alarak spordan sonra içmek için ben de mor meyvelerle kendi içeceğimi yaptım :) Evde bulduğum bütün morları buzla birleştirdim ve kendime yürüyüşten sonra bir ödül hazırladım :)

Malzemeler
Böğürtlen
Mor incir
Mor erik (tatlı)
Mor üzüm 
Buz

Açıkçası ben acele hazırladığım için üzümlerin çekirdeklerini çıkarmadım ve sonra pişman oldum. Bence tadının acılaşmaması için üzümlerin çekirdeklerini çıkabilirsiniz. Ama sağlıklı olsun derseniz hiçbir şeye dokunmayın :)
İlk önce tüm meyveleri güzelce yıkayın. Daha sonra erik ve incirleri blenderın kabına veya derin bir kaba koyun. Daha sonra üzüm ve böğürtlenleri de ekleyin. Püre haline gelene kadar blenderdan geçirin. İncir ve böğürtlende çekirdekli meyveler olduğu için ve çekirdekten rahatsız oluyorsanız püreyi süzgeçten geçirin. Daha sonra tekrar kabınıza alıp içine buz atın. Buzu da içeceğin içinde parçaladıktan sonra mor frozen hazır afiyet olsun :)

Ben bir erik, bir incir, bir avuç böğürtlen, bir avuç üzüm ve küçük 10 parça buz kulandım. Siz tadını sevdiğiniz meyveyi daha kullanarak kendinizi daha mutlu edebilirsiniz ;)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Atatürk Mezesi

Kahveli Ayvalar

Kaya Koruğu Mezesi