Nohutlu Ispanak Sote

 



Kış gelince bağışıklık sistemini yükseltmek için daha çok çaba sarf etmeye başlıyorum. O yüzden ıspanak en çok tükettiğim sebzelerden biri oluyor. Baklagillerin de besin değeri yüksek olduğu için bu sefer iki yiyeceği birleştirdim :) Bakalım tarifi beğenecek misiniz ☺️ Yorumlarınızı bekliyorum 😉

Malzemeler
Ispanak 
1 su bardağı haşlanmış nohut
1 adet orta boy soğan
1 adet sarımsak
1/2 çay kaşığı tuz
3 yemek kaşığı zeytinyağ
Pulbiber
Karabiber 

Ispanakları yıkayıp doğrayın. Tavada soğan ve sarımsakları kavurun. Soğan ve sarımsak pembeleşince ıspanakları de tavaya ekleyin. Daha sonra ıspanaklar biraz piştikten sonra nohutları ekleyin. Biraz kavurup tuzu ve baharatları da ekleyin; ben 1/2 çay kaşığı tuz kullanıyorum ama daha fazla veya daha az tuz da kullanabilirsiniz. Yemeğindeki gibi ıspanakları çok pişirmenize gerek yok, biraz yumuşayınca tabağa boşaltıp servis edebilirsiniz. Afiyet olsun.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Atatürk Mezesi

Kahveli Ayvalar

Kaya Koruğu Mezesi