Fırınlanmış Biberiyeli Patates



Patatesi her türlü çok severim. Özellikle kızartmasını... Ama evde yapmak zor geliyor, o yüzden kaç yıldır hep fırında yapıyordum. Patates kızartmasını da dışarıda yiyorum. Geçen gün Arnavutköy'de Luzia Cafe'de patates kızartması istedim ama kızartma yokmuş. Menüde patates olarak ne var diye bakarken bir baktım Fırınlanmış patates... Patatesse koy sepete :) iyiki de sipariş etmişim oldukça lezzetli geldi... Hemen denemem gerek diye düşündüm, ama evde biberiye yoktu. Ben de biberiye yerine susam koydum! Tat olarak pek alakası yok ama çeşit olsun diye düşündüm... Fena olmadı benim Fırınlanmış patatesim de... Ama sizde biberiye varsa susam yerine biberiye de koyabilirsiniz demistim ve simdi tarifi biberiyeli hali ile guncelliyorum ;)

Malzemeler
Patates
Cherry Domates
Sarımsak
Tuz
Karabiber
Pul biber
Kekik
Biberiye
Zeytinyağ

Patatesleri soyup küp küp doğrayın. Doğradığınız patatesleri bir kaba boşaltın. Sarımsakların kabuklarını soymadan yıkayıp kaba ekleyin. Cherry domatesleri de yıkayıp kaba ekleyin. Tüm malzemelerin üzerine zeytinyağ, baharat, tuz ve biberiye ilave edin. Tüm malzemeleri karıştırın. Tepsiye yağlı kağıdı serip tüm malzemeyi tepsiye serin. Patatesler kızarana kadar pişirin. Fırınlanmış patatesiniz hazır, afiyet olsun :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Atatürk Mezesi

Kahveli Ayvalar

Kaya Koruğu Mezesi