Naneli Portakal Dilimleri



Restauranta gittiğimizde masaya gelen yeşillik tabağı kaldırılmadan meyve tabağı gelmişse, mutlaka portakalların üzerine nane koyarak yerdim. Bugün alışveriş yaparken taze naneleri ve portakalları yanyana görünce portakal+nanenin tadı aklıma geldi. Hemen birkaç tane portakal ve bir demet de nane aldım. Akşam tatlı niyetine portakalları dilimledim naneleri üzerine koydum. Renk katsın diye de narla süsledim. Portakal, nar ve nane tat olarak uyum sağlayınca hemen bir tabak hazırladım ve size sundum :)

 Malzemeler
1 adet portakal
Biraz nar
Nane yaprakları

Portakalları dilimleyin ve her bir dilimi dörde bölün. Portakal dilimlerinin üzerine nane yapraklarını dizip üzerlerine de narları serpin. Naneli portakal tabağını hazırlamak bu kadar kolay...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Atatürk Mezesi

Kahveli Ayvalar

Kaya Koruğu Mezesi