Sıcak Çikolata

Sıcak çikolatanın bu kadar kolay olduğunu hiç tahmin etmezdim. Yıllar önce İzmir'de Arka sokak diye bir cafede ilk kez sıcak çikolata içmiştim ve o günden sonra her cafede en az bir kez tekrar aynı tadı bulmak için sıcak çikolata içtim. Her yerde içtiğimiz, paketler halinde aldığımız sıcak çikolatalar sıcak kakao tadında buluyorum. Arka sokakta içtiğim sıcak çikolata ise tam anlamıyla eritilmiş çikolata gibiydi. Ben de uzun süre sürekli sıcak çikolata yapmayı denedim, kardeşim ve kuzenim için sanırım tam anlamıyla bir ızdıraptı bu süreç :) İlk kez arka sokaktaki tada bu kadar yaklaştım ve hemen sizinle paylaşıyorum :)

Malzemeler
2 buçuk bardak süt
2 yemek kaşığı krema
2 yemek kaşığı şeker
2 yemek kaşığı kakao
1 paket bitter çikolata (80 gr)
1 çimdik tuz

Bitter çikolata dışında tüm malzemeleri tencerede kaynatıyoruz. Bitter çikolatayı da benmari usulü eritip tencereye ilave edin. Tencerenin altını kısıpkarıştırarak fokurdayana kadar kaynatın. Kupalara boşaltın. Afiyet olsun :)




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Atatürk Mezesi

Kahveli Ayvalar

Kaya Koruğu Mezesi