Portakallı Ispanak Salatası



Ispanak yemeğini pek sevmediğim için uzun yıllar ıspanaktan hep uzak kaldım. Kayınvalidem bir gün ıspanak salatası yapmıştı; gerçekten çok lezzetliydi. Ben de ara ara bu salatadan yapıp ıspanak yemeye başladım. Normalde kayınvalidemin tarifinde nar kullanıyor, ama evde nar olmadığı için ben de portakal kullandım. Portakal ile de gayet güzel oluyor. Siz de nar ya da portakal kullanarak ıspanak salatasını denemenizi tavsiye ederim.



MALZEMELER
Ispanak ( Büyük bir kase dolusu)
Bulgur (1 kase haşlanmış)
Portakal (1 adet orta boy)
Ceviz (Kırılmış 3-4 kaşık)
Tuz (tercihe bağlı)
Karabiber (Çok az)
Limon (1 adet limon)
Sirke (1 yemek kaşığı)
Nar ekşisi (2-3 yemek kaşığı)


Malzemeleri hazırlarken bulguru haşlayın. Ispanakları irili ufaklı doğrayın. Portakalları küçük küçük doğrayın. Bulgurlar da haşlanıp biraz soğuttuktan sonra tüm malzemeleri kasede karıştırın. Salata hazır, afiyet olsun. 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Atatürk Mezesi

Kahveli Ayvalar

Kaya Koruğu Mezesi